Vi kan varetage hele din økonomi funktion og mere!

Hos os får du ikke kun hjælp til bogføringen – vi tilbyder også en bred vifte af administrative ydelser, der gør din hverdag nemmere. Uanset om du har brug for professionel lønadministration, håndtering af fakturering, eller assistance med andre administrative opgaver, står vi klar til at hjælpe.

Lad os være din partner inden for både bogføring og administration – det sparer dig tid, skaber overblik, og sikrer en effektiv drift.

Spar tid og bekymringer, vi står for det hele

Lad os håndtere ikke kun din bogføring, men også din lønadministration og andre administrative opgaver, så du kan fokusere på at vækste din virksomhed. Vi sørger for alt fra korrekt udfærdigelse af lønsedler og udbetaling af løn til indberetning til myndighederne. Vores erfarne team sikrer, at både bogføring og administration overholder gældende lovgivning og deadlines.

Vi tilbyder:

  • Udbetaling af korrekt løn til dine medarbejdere
  • Rettidig håndtering af A-skat, nettoløn, feriepenge, pension mv.
  • Bogføring af løn og andre finansielle transaktioner
  • Fraværshåndtering – registrering af ferie, sygedage og andet fravær

Med vores hjælp bliver den daglige administration effektivt og problemfrit, så du kan spare tid og undgå bekymringer. Vi er din partner til både bogføring og administration.

Vi er din ekstra kollega

Med energiske og proaktive lønbogholdere, sørger vi for at vi agerer sparringspartnere for dig, så vi hjælper dig med at øge dit kompetenceniveau og forstå processen. Vi bruger enorme ressourcer på at forstå vores kunder og deres unikke forretning, så vi kan løse potentielle udfordringer med jer, samtidig med at vi opdager potentielle muligheder.

Vi betragter derfor os selv som en ekstra kollega, der skal være med til at løfte niveauet og vi går derfor meget op i, at vi føles som en naturlig del af jeres virksomhed.

Vi kender love og regler

Løn, overenskomster og HR-krav er i konstant forandring.

Konstante ændringer kan gøre det svært at kende til alle de nødvendige regler, hvis man stadig ønsker at fokusere på sine kerneopgaver. Da det er en del af vores arbejde, sørger vi for at
konstant opdatere os, når der opstår ændringer og vi bliver derfor ved med at uddanne os. Vores kunders lønbehandling vil derfor altid være korrekt og vi sørger for hele tiden at informere kunden ved relevant ny information.

Vil du høre mere?

Vi tror på, at hver virksomhed er unik, og derfor tilpasser vi vores ydelser til dine specifikke behov. Hos os får du en personlig og skræddersyet oplevelse, hvor vi lytter til dine udfordringer og finder den bedste løsning til dig.

Book en gratis evalueringssamtale nu, hvor vi kan lære mere om din virksomhed og besvare eventuelle spørgsmål.

Privatliv
NM Regnskab ApS
Denne hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse.

Informationerne bliver opbevaret i din browser og bruges bl.a. til at genkende dig hvis du besøger hjemmesiden igen. Det hjælper os også med at forstå hvilke sektioner på hjemmesiden du finder mest interessante og brugbare.

Nødvendige cookies
Nødvendige cookies bør altid være aktiveret så vi kan gemme dine cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, vil vi ikke være i stand til at gemme dine præferencer. Det betyder at du skal acceptere eller afvise cookies hver gang du besøger denne hjemmeside.

Tredjeparts-cookies
Denne hjemmeside bruger Google Analytics til at indsamle anonym information, såsom antallet af besøgende og de mest besøgte undersider.

Hold denne cookie aktiveret for at hjælpe os med at forbedre vores hjemmeside.